
Koffieactie van Onder de Groote Boom voor Fietsmaatjes
Actueel 236 keer gelezenZoetermeer – Tijdens het boerderijfestival van biologische boerderij Onder de Groote Boom is afgelopen zaterdag een bijzondere samenwerking symbolisch ingeluid.
Het eerste kopje koffie werd overhandig aan de Stichting Fietsmaatjes Zoetermeer. Vanaf nu zijn duo fietsers op woensdag tussen 11.00 en 17.00 welkom voor een tussenstop.
Gerard en Mariette de Groot krijgen regelmatig de vraag om vrijwilliger te worden van Stichting Fietsmaatje, maar hun drukke bestaan laat dit op dit moment niet toe. “Maar we dragen de stichting fietsmaatje wel een warm hart toe en willen met deze actie de duo fietsers een pauze moment met koffie aanbieden in de Meerpolder. De Stichting Fietsmaatjes zoekt nog steeds vrijwilligers misschien helpt een kopje koffie u over de streep.”
Spelregels
De stichting communiceert met hun vrijwilligers over de gang van zaken. De actie duurt vooralsnog één jaar. Het is alleen voor duo fietsers bedoeld. Duo fietsers uit omliggende gemeente zijn ook welkom, maar graag eerst contact opnemen













