Hoofdrolspelers tijdens de Beaujolais Primeur Party (vlnr): Maurice Brancart en Tessa Radius (Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag), Paul Vleghaar (Mediageniek), Gerhard ten Hoopen (Zoetermeer Jazz), Ruud Steggerda (Stichting Floravontuur), Niek Brinkman (Loyals), Caroline van As (Van As Makelaardij) en Camillus Overmeire (Just Notarissen).
Hoofdrolspelers tijdens de Beaujolais Primeur Party (vlnr): Maurice Brancart en Tessa Radius (Golden Tulip Zoetermeer-Den Haag), Paul Vleghaar (Mediageniek), Gerhard ten Hoopen (Zoetermeer Jazz), Ruud Steggerda (Stichting Floravontuur), Niek Brinkman (Loyals), Caroline van As (Van As Makelaardij) en Camillus Overmeire (Just Notarissen). (Foto: WIM VAN IJZENDOORN)

Bedrijfsleven staat 100% achter Floravontuur Voedselbankactie

Tijdens de jaarlijkse Beaujolais Primeur Party, verzorgd door Hotel Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag, schaarde het Zoetermeerse bedrijfsleven zich onvoorwaardelijk achter de Floravontuur Voedselbankactie. Caroline van As (Van As Makelaardij) en Camillus Overmeire (Just Notarissen) riepen in hun betoog de aanwezige ondernemers op massaal mee te doen aan de actie.

Zoetermeer - Beide ondernemers gaven zelf het goede voorbeeld en zegden beiden direct een donatie van maar liefst € 1.000 toe. De Voedselbankactie kreeg met deze sympathieke actie een werkelijk vliegende start. Directeur Ruud Steggerda van Floravontuur Promotie Zoetermeer is dan ook ontzettend blij met deze grote donaties. 'Het kan de besten overkomen, dat zij door omstandigheden voor een periode afhankelijk zijn van de voedselbank. Caroline en Camillus hebben prachtig verwoord hoe belangrijk het is dat ondernemers met wie het goed gaat meedoen aan deze actie. Direct hebben veel aanwezige ondernemers en bedrijven hun donaties toegezegd. Dit goede voorbeeld heeft de Voedselbankactie direct een enorme boost gegeven.' Sinds 2012 zamelt de businessclub van Floravontuur rond de feestmaanden middelen in om de Voedselbank te steunen bij hun werk. De businessclub krijgt hierbij hulp van verschillende leden, die niet alleen financieel bijdragen, maar ook door middel van diensten. 'De donatiewebsite komt van Loyals, er is een mooie wervingsvideo gemaakt door Mediageniek en de boodschappenpakketten worden zonder strijkstok door PLUS Supermarkt Verheul samengesteld en geleverd aan de Voedselbank Zoetermeer.' licht Steggerda de samenwerkingen toe. 'En het mooie is dat ook de gewone inwoner van Zoetermeer kan bijdragen; je doneert al een voedselpakket vanaf € 10. Het zou prachtig zijn als we binnenkort weer alle 300 gezinnen die van de Voedselbank afhankelijk zijn een extra pakket kunnen bezorgen. Om dit doel te bereiken is minimaal € 12.000 nodig. Dat moet toch mogelijk zijn!' Voor meer informatie en het doen van een donatie kijk op de speciale donatiewebsite www.voedselbankactie.nl.

Meer berichten