Persbericht timmerman 25 jaar in dienst

Actueel 42 keer gelezen

Zoetermeer - Het is tegenwoordig best uniek wanneer je kunt zeggen dat je 25 jaar in dienst bent binnen een bedrijf. Dit geldt wel voor Bo, timmerman bij M. van der Spek groep en een begrip in de omgeving. Bo startte met het maken van schuttingen en al snel maakte hij alles van hout. Inmiddels staat hij bekend om het maken van de mooiste en grootste insectenhotels, bekend onder het merk BOOM Stijl.

In 1995 startte Bo aan de Zegwaartseweg in Zoetermeer. Toen nog alleen in de werkplaats en daardoor verantwoordelijk voor een breed scala aan werkzaamheden. M. van der Spek Groep breidde verder uit en verhuisde naar de Hogeveenseweg in Benthuizen. Daar werkt Bo nu met twee vaste collega timmermannen. Hierdoor zijn de taken beter verdeeld en richt Bo zich nu volledig op BOOM Stijl producten; het maken van insectenhotels, vogelhuisjes en al het overige houtwerk. “Het mooiste aan deze producten is dat het allemaal met de hand gemaakt wordt. Hierdoor kunnen we rekening houden met persoonlijke wensen en is elk product uniek.” Bo kijkt terug op 25 mooie en innoverende jaren. “Er is zoveel gebeurd en nog steeds is geen dag hetzelfde. Ik geniet nu het meeste van het maken van de insectenhotels. Ze zijn zo uniek en gaan de hele wereld over. Daar ben ik enorm trots op!”

Ook de directie van M. van der Spek Groep zijn nog elke dag blij met de komst van Bo. “Duurzame werkrelaties zijn erg belangrijk voor ons hoveniersbedrijf. We stimuleren dit dan ook door persoonlijke ontwikkeling in de vorm van gesprekken, cursussen en opleidingen. En uiteraard zijn ook de wekelijkse borrels en jaarlijkse BBQ belangrijk voor de onderlinge band met collega’s. En ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Dan is er binnen het bedrijf genoeg ruimte om door te ontwikkelen.” Aldus Stefan van der Spek, mede-eigenaar van M. van der Spek Groep.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant